Gå til innhold

3-års bursdag - trenger tips! (samme som 3-5år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Hvordan feiret dere 3-årsdagen?? Min lille storegutt blir 3 neste uke, og vi skal ha familieselskap en dag, og så barneselskap. Men tenker å be bare de nærmeste nabobarna han kjenner best. Da blir de 5-6 stk, hvis jeg ikke tar alle i området som fyller tre i år, eller noen fra barnehagen. Men han er på stor avdeling m 20 barn 2-6 år, og jeg vet ikke om noen han leker spesielt mye med (bortsett fra to 6-åringer som er populære!).

Hva gjør de i 3-årsbusrdag?? Jeg vet ingenting, de skal spise, og fiske godteposer til slutt. Men så??? Bare leke selv, eller skal vi finne på leker som feks. bjørnen sover?? Hva fungerer for så små barn?

Er det foresten noen som har bilder av kaker? Kaptein Sabeltann kake?

Tar gjerne imot tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er triverligst med få barn, 5-6 stk. slik at det blir koserlig for alle, og ikke bare styr...

Lag pølsepigsvin, potetmos formet som en kropp og pølser til pigger. Lag øyne, nese, munn med feks frukt!

Bestilte kaptein sabeltann kake jeg, sjokoladekake, den var kjempe fin... Barn er glad i gele, bruk div former, så ser de artig ut;)

kjøp papptallernener, kopper o.l- så er det lettere å rydde opp.

Ha papirduk på bordet, så kan de tegne på den etter på, det var populært her, og ble en artig stor tegning (vi tok bilde av)

Se det litt ann, leker de fint, la de styre litt selv. vist ikke ha noen leker på lur. Feks skattejakt? Tegn et lite kart, og la em finne skatten (Feks ballonger, og litt gotteri;)

Bare noen tips, i farta!

Lykke til, og gratulerer med 3 åring!!

Skrevet

På brage sin treårsdag delte vi i familiebursdag og barnebursdag. Han fikk be ungene til våre venner som han leker mye med i fritiden. I tillegg ba han sønnen til eks dagmamman vår gjennom to år,, som han nå går i barnehagen med. De ble 4 jenter og4 gutter. De lekte bra selv. Foreldrene var med.

Skrevet

Vi kommer til å be noen av vennene fra barnehagen og kanskje et par-tre til. I den alderen er de gjerne sjenerte og synes ukjente ting er skumle så mange har med en voksen i selskapet. Derfor må man beregne plass til de voksne også. Opplegget blir omtrent slik: Pakkeåpning, mat, frilek + å ha en lek i reserve i tilfelle det stopper opp (tviler på at det skjer), kaker/godteri/is, lek.

Familien har vi en annen dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...