Gå til innhold

Skekk DET huset da til DEN prisen....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurere på hva et slikt hus hadde kostet på østlandet... sikkert 4 mill...

Skrevet

jaaadda.. hehe.. det hadde vært dyyyyyyrt i trheim iallefall... weeooo... luksus gitt:)

Skrevet

Det var litt av en utsikt! :)

Jeg synes ikke det var så dyrt til å være så stort? Huset vårt kostet omtrent det samme, og det var kjempeslitent og en del mindre. Vi bor ikke akkurat i noen storby heller.. Det koster fort over 2 mill om man skal ha seg enebolig i dag dessverre. :(

Skrevet

Var i grunn det jeg mente... synes det var kjempe billig..... i forhold til østalndet og byene rundt omkring

Skrevet

ååå det var fint!!! Er på hus/leilighetjakt jeg nå, men det var dessverre litt vel langt unna meg hvis ikke så hadde jeg kjøpt det :-P Er vanskelig å finne noe fint synes jeg :-( enda man har tilgang på en del penger så er det ikke bare bare å finne noe :-S

Skrevet

Jøss det var jo drit billig!! Hvis du finner en enebolig til under to mill her i bergen, er det sannsynligvis er renoverings prosjekt som består av og rive huset og bygge det opp igjen:)

Her koster tomten to mill hvis man er innenfor bergen komune.

Ok en liten overdrivelse det med tomten kansje:) Men de ligger mellom en og to millioner altså.

det er helt sykt....

Skrevet

Ja det er stor prisforskjel. Alt etter hvor i landet du befinner deg:) Men akkurat det huset der synes jeg var kjempe billig.... Heldig de som har tenkt å bosette seg i det området.

Skrevet

ååå... herregud.. Jeg har lyst å flytte!! Her i stavanger/sandnes får man ingenting for 2,5 mill.! Det huset hadde vel kostet nærmere 5 mill...

Skrevet

Sånt hus vil jeg også ha...in my dreams:)

Skrevet

I Tromsø får du ikke et renoveringshus til 2,5 millioner engang ;-(

Skrevet

Ah..... :)

Nyyyyydelig! :D

Skrevet

Vi har nettopp kjøpt oss hus til 2,1.

Faktisk helt nyrenovert også, men ikke like pent og helgjort som dette!;)

Ikke så mye mindre, men må si at dette var billig til å være såpass stort og fint!

Vi bor i en liten by, men enda var vi veldig heldige med at vi fikk vårt så billig. Han solgte det i romjula av alle ting, og det tapte han nok masse penger på.

Men fornøyde vi da!!;) hehe

Skrevet

kunne og tenkt meg d huset!!

Skrevet

Hmm, glad jeg bor på en liten plass hvor man faktisk har råd til å kjøpe seg hus uten å nærmest ruinere seg ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...