Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Siden jeg føler meg litt makaber og full av galgenhumor må svaret mitt bli heldigvis aldri
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Spørs hvilken uke du spør om? Hehe... Prøver å lage baby, så i ei uke av gangen er det hver/annenhver dag, men utenom det så blir det vel egentlig 1 gang i uka, bare litt overtravelt i det siste og null overskudd. ...og der følte jeg plutselig VELDIG for å rettferdiggjøre at det visstnok var 4 uker siden jeg fikk no' sist...haha!
Gjest Jawhol Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 ha ha ha, ja det fins perioder her i gården det ikk skjer fult så ofte også ja:)
Prish Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Tja... Ca en gang i uka, men det er ikke så lett når ungen har radar og våkner bare en av oss tenker tanken på litt hanky-panky. Hittil i år er det 3 ganger, så vi øker gradvis gjennomsnittet ;o)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 7 dager i uka......he he he:) har helt fantastisk sex:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå