♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vi planlegger nummer to og lurer på å kalle henne for Mina, har ikke hørt dette navnet før. Hva synes dere?
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Veldig fint - men dog veeeeeldig poppis her!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 jeg syns det er supersøtt - og ei jeg delte rom med på barsel som hadde en 4 åring (nå 6?) som het Mina. Kunne gladelig brukt det selv ) Mina, Milla, Molly, Jenny - hadde jeg bare hatt mange nok døtre, hehe...
Mille** Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Har du ikke hørt det navnet før? Har vært brukt i maaaaange år. ;o) Liker det godt, men liker Sina bedre. )
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner 2 med det navnet. Liker det jeg=)
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Mina er et gammelt navn. Søstera til sambo heter det. Jeg syns det er ganske fint :-)
ifie Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Syns det er nyyydelig! Gutten min skulle hete det (oppkalt etter min tippoldemor!), men så ble han jo en gutt...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 14. januar 2008 Takk for mange svar ) Nope, har ikke hørt det før, har i hvert fall ikke lagt merke til det. så når det plutselig datt ned i hodet på meg en kveld tenkte jeg: "herregud jeg er et geni, navnet er jo genialt!" Tjihi, rødmer litt nå ja...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 He he ifie ) Da jeg var halveis i innlegget ditt lurte jeg på om Mina egentlig var et guttenavn ;O)
*mom to L & M* Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Syns det e kjempe fint navn. Datteren min heter Mina!
Skravlemamman Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Min bestemor het det, så det er et navn jeg elsker:-)
l@ksen Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Liker det veeeldig godt! Hadde Mina som førstealternativ...men det passet liksom ikke på den gutten som kom ut )
*Rutletutt* Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 Veldig fint, men jeg liker Milla bedre, he he;o)
Ebbalille Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes det er veldig fint:-) Får jeg en jente til kommer jeg til å vurdere det sterkt, i tillegg til Milla og Nanna.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2008 Så arti at dere alle likte det ) Vurderer også Juli )
På vei igjen <3 Skrevet 14. januar 2008 #21 Skrevet 14. januar 2008 Liker det også veldig godt. Hadde det som alternativ på jente nr 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå