Gå til innhold

Mina; hva synes dere om navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger nummer to og lurer på å kalle henne for Mina, har ikke hørt dette navnet før.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint - men dog veeeeeldig poppis her!:)

Skrevet

jeg syns det er supersøtt - og ei jeg delte rom med på barsel som hadde en 4 åring (nå 6?) som het Mina. Kunne gladelig brukt det selv :o) Mina, Milla, Molly, Jenny - hadde jeg bare hatt mange nok døtre, hehe...

Skrevet

Har du ikke hørt det navnet før? Har vært brukt i maaaaange år. ;o) Liker det godt, men liker Sina bedre. :o)

Skrevet

Kjenner 2 med det navnet. Liker det jeg=)

Skrevet

Mina er et gammelt navn. Søstera til sambo heter det. Jeg syns det er ganske fint :-)

Skrevet

Syns det er nyyydelig! Gutten min skulle hete det (oppkalt etter min tippoldemor!), men så ble han jo en gutt... :)

Skrevet

Takk for mange svar :o)

Nope, har ikke hørt det før, har i hvert fall ikke lagt merke til det. så når det plutselig datt ned i hodet på meg en kveld tenkte jeg: "herregud jeg er et geni, navnet er jo genialt!" Tjihi, rødmer litt nå ja...

Skrevet

He he ifie :o) Da jeg var halveis i innlegget ditt lurte jeg på om Mina egentlig var et guttenavn ;O)

Skrevet

Syns det e kjempe fint navn. Datteren min heter Mina!

Skrevet

Min bestemor het det, så det er et navn jeg elsker:-)

Skrevet

Liker det veeeldig godt!

Hadde Mina som førstealternativ...men det passet liksom ikke på den gutten som kom ut :o)

Skrevet

Veldig fint, men jeg liker Milla bedre, he he;o)

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint:-) Får jeg en jente til kommer jeg til å vurdere det sterkt, i tillegg til Milla og Nanna.

Skrevet

Så arti at dere alle likte det :o)

Vurderer også Juli :o)

Skrevet

Liker det også veldig godt. Hadde det som alternativ på jente nr 1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...