Gå til innhold

Mulig å kjenne små spark i uke 8?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trur ikke det da.. jeg er 8+1 etter mine beregninger..

Men i dag har jeg kjent sånne små bobelr av og til der nede..

Kjente det med nr 2 i uke 12, så jeg har ingen tru på jeg kan kjenne sånt allerede nå

Sikkert bare luft :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det er nok luft i tarmene du kjenner, tenk deg hvor lite frøet ditt er, du vil ikke kjenne spark så tidlig.. smør deg med tolmodighet. men boblingen kan sikkert komme rundt uke 13-14...

Skrevet

Det tror jeg ikke er mulig. Er nok luft, ellers så er du kommet lengre på vei enn det du tror.

Skrevet

uff ikke for å skuffe deg.. men det er nok luft ja..embryoet veldig lite å livmoren er stor i forhold..

Skrevet

overhode ikke skuffet da hehe..jeg bare lurte og regnet med det sikkert var bare luft..er noen år siden siste kom..og da trur jeg de var enda mindre bobler visst jeg husker rett :)

Men det var i uke 12 og visste det med sikkerhet..for var hele tiden og bitte bitte små :)

Håper jeg får kjenne det så tidlig denne gangen også

Skrevet

8 uker er nok litt i tidligste laget. På denne tiden har ikke junior utviklet noen muskler, så vanskelig å sparke fra da :) Men, håper du slipper å vente så veldig mye lenger! :)

Skrevet

Embryoet gjør sine første små rykk i uke 9... Så da er det nok ikke en gang fysisk mulig.. Men gled deg til det kommer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...