Gå til innhold

vondt i hodet... symptom??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en migrene-lignende hodepine i dag. Har aldri hatt det før. Har også ømme bryster. IKM på torsdag. Noen som har hatt hodepine som symptom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann det hadde jeg da jeg var gravid gjett om!!!!!!!!!!!!!

Håper du er gravid:)

Skrevet

Fikk først synsforstyrrelser i ca 30 min før hodepinen slo ut. Flott dag.

Skrevet

Ååå, jeg har også så utrolig vondt i hodet, og sjikkelig svimmel, så jeg håååååper både for deg og for meg at det er et symptom på at VI ER GRAVID. :)

Skrevet

Ja det hadde jammen vært noe. Da hadde ikke hodepinen vært forgjeves... Smerter kan være levlig det hvis det kommer noe godt ut av det...

Skrevet

He he he, kunne ikke ha vært mer enig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...