PrettyPink Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har hatt en migrene-lignende hodepine i dag. Har aldri hatt det før. Har også ømme bryster. IKM på torsdag. Noen som har hatt hodepine som symptom??
kaos83 Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 heisann det hadde jeg da jeg var gravid gjett om!!!!!!!!!!!!! Håper du er gravid:)
PrettyPink Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Fikk først synsforstyrrelser i ca 30 min før hodepinen slo ut. Flott dag.
Spinella Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ååå, jeg har også så utrolig vondt i hodet, og sjikkelig svimmel, så jeg håååååper både for deg og for meg at det er et symptom på at VI ER GRAVID.
PrettyPink Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Ja det hadde jammen vært noe. Da hadde ikke hodepinen vært forgjeves... Smerter kan være levlig det hvis det kommer noe godt ut av det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå