stripete ullsokk Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Sitter her og vurderer om vi skal ta en tur til eurodisney til våren..(mai/juni) Men lurer litt på om det passer for ei på 4 år, og hvor lang tid anbefales det at vi bør bruke i parken? Står mellom 2 eller 3 dager... Er det noe vi bør huske på?
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Reis.. minimum 3 dager. Kamera, godt humør og masse tålmodighet.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Vi har ikke, men svogers - to voksne og to barn på hhv 4 og nesten 6 år. Kjempesuksess for dem! Tror de var der i 4 dager (litt usikker nå). Og tror de bodde i/rett ved parken. Brukte siste dagen til de tingene barna syns var gøyest.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har vært der og det var ok. Hadde ikke falt oss inn å bruke mer enn én dag, men det er oss da. Kjenner flere som har vært der lengre og var strålende fornøyd med det. Hadde det ikke vært for at snuppa di sikkert har begrenset kjennskap til Asterix, så hadde jeg heller anbefalt Parc Astérix, da attraksjonene er myyye bedre der. Men det aner meg at prinessetårn og disney-parader er viktigere for den lille en artige karuseller/berg og dal baner! Så, for dere med små barn som vil ha kos, dra til eurodisney. Dere med større unger som vil ha mer action, dra til Asterix-parken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå