Gå til innhold

Hvor lenge varte fødselen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt nysgjerrig bare ;o)

Min varte i 20 timer...puh...og litt over tre timer med pressrier... Kunne vært bedre, men kunne sikkert vært mye verre også =) Uansett så var det verdt slitet =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 timer og 3 kvarter fra første rie. Var på sykehuset i 2 timer og 3 kvarter.

Skrevet

Fra riene begynte (var regelmessige og med kort mellomrom med en gang) tok det 21 timer. Phew! Lenge nok men jeg savner absolutt ikke noen styrtfødsel!!!

Skrevet

13, 6 og17 timer.

Skrevet

Nr 1 tok 46 min fra begynnelse til slutt

Nr 2 tok 2,5 timer de siste 6 cm åpning og ferdig fødsel gikk på 5 min

Nr 3 kom med akutt keisersnitt, vet ikke tiden der

Skrevet

Fra første rie - 29 timer. Men kun 20 minutter med pressing (hadde ikke pressrier).

Skrevet

Vannet gikk ca 6.30. Ble satt på drypp litt over 9 ( Fikk ikke rier av meg selv) Han var ute 16.55, 15 min med pressrier

Skrevet

1. 17 timer

2. 4 timer (fødte i ambulansen)

Skrevet

Fra de tok vannet og satte dryppet tok det 14 timer og 50 minutter til han var ute. Jeg følte meg veldig snytt da det endte med et keisersnitt.

Du snakker bortkastet vondt i forkant ;)

Skrevet

Første fødsel tok 5 timer og 20 minutt fra første tegn (vannavgang). Var på sykehuset i 2 timer, hadde pressrier i 55 minutt.

Andre fødsel gikk jeg med falske rier i 12 timer før alt stoppet opp. Da var jeg allerede på sykehuset, og de skikkelige riene begynte en stund etterpå. Derfra gikk det 4 timer og noe før han var ute

Skrevet

60 timer, endte med ks..

Skrevet

rie fra 21 - 00.30 gikk vannet, å pressrier fra 04 - 04.45 kom ho til verden.. 7.45 tima... fort å flott fødsel!

Skrevet

Første kom etter 5 timer og nr to etter 3 timer.

Skrevet

21 timer ca. Og da var det visst en helt normal fødsel... :(

Skrevet

37 timer ja. De første 6-7 kom riktignok riene med 10-30 minutters mellomrom, men deretter var det maks 5 minutter mellom.

Skrevet

Første fødsel: 8 timer fra første rie til Kevin var ute =)

Andre fødsel: Første rie begynte 02.09, Ulrik var ute 03.35 =)

Skrevet

Vannet gikk 4 timer før riene begynte. Fra riene begynte og til snuppa var ute tok det litt over 12 timer...

Skrevet

Hehe ja, det kan jeg tenke meg =) Menmen, sånn er det vel bare noen ganger, at gullungen trenger litt hjelp på vei ut... ;o)

Skrevet

15 timer fra første rie.

Vannet gikk en time tideligere, og da fikk vi beskjed om å komme rett inn fordi hodet ikke var festet. Lå på undersøkelsesbenken på sykehuset og ble spurt om jeg hadde kjent noen rier. "Nei.. Aaau, JO!" hehe.. Riene begynte med 7 min i mellom.

Etter 15 timer med rier, og mislykkede forsøk med vakum og tang kom lillemor med hasteks. Som ei over her skriver; bortkasta vondt!

Skrevet

7 timer fra første rie. (våknet av den kl. 5 om morgenen, så vet ikke om det var noe murring først).

Skrevet

Fra vannet gikk: 34 timer

Fra første rie: 18 timer

Fra pressriene kom (ble satt igang): en times tid..

Skrevet

akkurat 2t og 50 min fra første rie:)

Skrevet

Riene begynte rundt 8 fredag morgen og Kasper var ute Søndag etterm kl 15.10.. Tok laaaaang tid jeg jeg må si at jeg var heeelt kake etterpå, utrolig vanskelig å beskrive hvor sliten jeg var. Og ut kom verdens nydeligste gutt ut tilslutt med rumpa først :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...