Sistemann i magen <3 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har sååå lyst på noe men vet ikke hva.... Ingen kriterier, bare kom med det!
StorkeMammaen Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Mmm, jeg smakte noe godt igår: VaniljeKesam = sundt med cashewnøtter og tørka fruktbiter i. Det innebærer sikkert at du må ut å handle, men hvertfall et tips til seinere da!
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Tortilla chips (m ost) og den dip`en som hører til. NAM! Oppskjært gulrot med dip. Marsipan med sjokoladetrekk. Fruktsalat med vaniljesaus og raspet kokesjokolade. Brødskive med leverpostei og agurk. Brødskive med kokt skinke, tomat, agurk, majones og litt salt. :-)
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 åååååhhh... jeg har SÅÅÅÅ lyst på brødskive med leverpostei, og en med løvtynn baguettskinke.. Men vi har ikke mer brød igjen, sambo har kjøpt nytt brød slik at vi har til frokost i morgen, men han kommer ikke hjem før halv ett!! Noen som gidder å komme innom med et par ferske skiver til meg?? *sulten*
Sistemann i magen <3 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Takk for gode forslag! Nå ble jeg enda mer sulten!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Grønnsaker og dip!!! Kjempgodt! ta alle grønnsakene dere liker og lag litt forskjellige dipper. Det er både sunt og deilig!
Fullrulle86 Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 kjøp sånne kylling vinger "litt av den kylling" fra prior. prøv med taco smak og kjøpt tortilla dippen fra maarud som du blander i rømme og dypp de varme vingene i denne dippen... mmmm...
Tante Bassa Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Oppskjært frukt m vaniljekesam eller vaniljesaus! Mmmm, det er min favoritt for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå