Gå til innhold

En liten til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sååå lyst på en liten til jeg...

Mini er 4 mnd..

Drømme - drømme :)

Krysser fingra for at det klaffer plutselig! Hehe...

Flere som drømmer om / vil ha 2 tette?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er sju mnd og jeg syns det er litt tidlig å bli gravid igjen nå (men ikke vente så veldig lenge...), men åååååå som jeg gleder meg og håper og ønsker at jeg kan få flere barn!! :D

Skrevet

sier meg enig=) min er tre mnd så jeg må nok vente litt til... men det blir ikke lenge

Skrevet

Jeg hadde kommet til å prøvd på en til nå hvis det ikke hadde vært for studiene. Lillegutt er 5mnd

Skrevet

mini er snart 6mnd,å er snart 5 uka på vei

Skrevet

bare til å sette i gang. jeg har en gutt på 8 mnd og er gravid i 13 uke nå. var ikke planlagt, men vi gleder oss masse til å få to tette.....

Skrevet

kan jeg spør om dere har spesielt ssnille og enkle bebyer som sover hele natten???

min er 3 mnd og jeg er helt utslitt. lenge til jeg har overskudd til en til.

Skrevet

Åja, vi har fryktelig lyst på en liten til! Lillemor er allerede blitt 11 måneder, så drømmen om to veldig tette går i vasken. Men vi jobber med saken, og håper snuppa blir storesøster før ho er to iallefall!

Skrevet

min var 3 mnd da jeg ble gravid, har nå to tette barn og det går kjempeflott. var litt styr helt i fra begynnelsen med en liten baby og en på 12, nesten 13 mnd. nå har den minste blitt 4 mnd og sover gjennom hele natta uten å måtte opp å få mat, så det er godt. når det har vært litt sykdom som forkjølelse har jeg fått god hjelp fra familie. har en mann som jobber temmelig mye.

Skrevet

Vi har en gutt på 6 mnd og jeg er 4 mnd gravid...var ikke planlagt at det skulle skje så fort..men den er velkommen uansett!:)))) Vi gleder oss veldig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...