Happy Ignorant Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Det spørs vel hva du liker og hva du skal bruke det til? Det som er best for andre, er vel ikke nødvendigvis det som er best for deg.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Annie; Er fremdeles Reima best dersom det er sort dress til gubben?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Kommer ann på bruken. Og smaken er som baken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå