Gå til innhold

usj.. en haug med sms fra xen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært alenemamma 1år.. Den dagen jeg flytta ut flytta ei dame inn.. hun holdt på å skulle sepereres, hadde vært gift 10år, og 3barn. De var sammen 6mnd ca.. og det var et helvette. Hun hadde nokk med sine barn, og pappaen til gullet mitt var veldig vanskelig å kommunisere med, for alt jeg sa vridde han rundt så det passet han, og han var rett å slett en drittsekk. Møtte ikke opp til avtalte tider til samvær, ferier ville han ha med prinsessa, men da det kom til stykke droppa han det alikevell. Det ble slutt mellom dem, så han var deppa en helg pga xen sin, helga etter savnet han meg, og ville ha meg tilbake, da jeg sa nei så fant han ei ny helga etter der igjen... De har vært sammen snart et halvt år.. Vi har snakket normalt til hverandre, han har holdt alle avtaler..

NÅ skriver han meldinger døgnet rundt, han savner meg, elsker meg, vil ha meg. osv osv.. Jeg blir sprø. Jeg har ikke følelser for mannen lengre.. men alikevell får jeg dårlig samvittighet når jeg avviser han.. hvorfor?? sukk.. vi var sammen i 6år.. har ei datter på 2 og et halvt år...

han skriver hele tiden at han har lyst å komme å holde rundt meg om natta, være min for alltid osv.. sukk.. jeg har sakt det som det er, at mine følelser er døde.. Han vil ikke gi opp håpet, å lurer på om jeg skal vil være med på kino osv.. er det muuuulig?? Han er fremdeles sammen med hun andre, de bor sammen.

sukk.. SÅ er jeg litt forelska i en kamerat.. eller LITT mye forelska.. men han er vanskelig å komme inn på, gir meg lite oppmerksomhet, som regel jeg som må ta kontakt med sms.. og som oftest jeg som må "planlegge" at vi skal treffes. Han hater å bruke penger på noe som ikke er fornuftig, så kino besøk, resturant besøk eller lignende er bortkastede tid og penger. han elsker å slappe av hjemme, og bare ta alt rolig.. Jeg er mer sånn at jeg føler jeg sitter så mange kvelder og dager innendørs, at når jeg blir barnefri har jeg lyst å finne på noe.. om det så bare er å kjøre en tur, gå en tur, kino, besøk til andre venner osv.. men det skjer sjeldent.. sukk..

er fornøyd med meg selv, selv om jeg er på slankeren, jeg har en kjekk jobb som jeg gleder meg til. hver søndag gleder jeg meg til mandag osv. har en familie som støtter meg, men bækker ut hvis jeg har mer kontakt med xen enn ved henting og levering.

sukk..

ble langt dette... vet ikke hva jeg vil med innlegget heller..måtte bare få ut noen følelser..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...