flypapir Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Mener å ha lest at jeg må sende mail til moderator for å få dem til å åpne min side eller noe slik? Noen som vet??
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Trykk på din egen side til venstre her, gå inn på brukerkonto (mener jeg) Så kan du skifte.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 gå inn på "din egen side" der kan du endre det inne på brukeinnstillinger eller hva det står der.
flypapir Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Kommer ikke inn på min egen side. Får bare opp dette; Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Har jo byttet nick før, men begynner visst å bli en stund siden..
flypapir Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Ingen med peiling på hva jeg skal gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå