Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ser du graviditet på meg nå?

Evt hvilket kjønn?

klem:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp graviditet på deg nå ja, føler det ganske sterkt også. Men husk jeg kan ta feil da. Får opp jente på kjønn:)

Skrevet

heisann:) tusen takk for svar:)

Tok en cb digital som var neg men har testet positivt (veldi veldig svakt poetivt på vanlig cb noen dager nå... men d er så svakt at d kan være en skyggestrek om du skjønner, men den er blå.. oi det ble innviklet:) Uansett ser du når det vil slå ut på ordentlig? har du anelse hvor langt jeg kan være på vei,? en evt termin? har så uregelmessig mens..

Igjenn tusen takk som så:) jeg er helt forvirret nå hehe

Klem

Skrevet

en strek er jo en strek da som det sies.. har ikke helt peiling på sånne tester, men kan jo være at man trenger mer hcg for å slå ut på en digital. føler du deg gravid da?

tror du vil få en klar positiv test i løpet av denne uka, fikk en følelse av fredag. er litt usikker ang termin, men fikk opp 15.september, kan det stemme?

Skrevet

hei jeg følte meg veldig gravid forgje uke, men så gikk det over på en måte... hehe, dessuten er jo d sammme symptomer på mens og graviditet;)

15 sept... d vil si jeg er 5 uker og 4dager på vei d...

Jeg skal iallfall ta en test på fredag og gi deg tilbakemeld.. om den er negativ så er jeg nok ikke gravid..

tusen takk for at du tar deg tid, super snilt.. Kan jeg spørre hvordan du spår? spår en del selv men er nybegynner da. Har du holdt på lenge?

Skrevet

jeg er ganske ny på dette jeg også.. Begynte å spå her inne litt før jul, merket at jeg hadde evnen for ca to år siden, men det er førstes nå jeg har begynt å prøve og utvikle den. Så tar jo fortsatt feil enda, men har merket at jeg spår mer rett nå enn da jeg begynte, så går da fremover:)

Jeg pleier å få opp en følelse når jeg spår, nå i det siste har jeg også begynt å få opp bilder, men ikke hver gang. Bruker også kort og pendel.

Setter pris på om du kommer med tilbakemelding, og håper du kommer med noen positive:) Som sagt så kan jeg ta feil også, men med en gang jeg så på deg så følte jeg det ganske strekt, og da jeg spurte pendelen fikk jeg opp ja.

Skrevet

jeg er født 280888 og sambo 041077. vi har termin 28 august.

kan du se om det går bra og når jeg føder?

vilket kjønn?

hvor mange barn får vi?

vi har ei datter på 3 år fra før.

Skrevet

hei mamalari:)jeg er blitt spådd før ,,men jeg vil så gjærne se hva du får opp..

jeg har termin i sept..kan du se hva kjønn d blir?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...