Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Noenganger er det bare en time mellom hvert måltid...Melken renner ut av munnvikene hans..Har han fått for mye da? Eller kan det være han bare har litt hastverk?
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Sånn var jenta mi også. Spiste veldig ofte. Det at det renner ut av munnvikene kan komme av at melken kommer litt fort (hvis du ammer da). Og hvis du gir flaske kan det komme av at han har litt stort hull i flaska.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Ja da er det nok at han sluker litt for fort ;o) Men det er bare å gi mat sålenge de er sultne?
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Nei. Samma om han er sulten eller ikke, så må du ikke finne på å gi mat oftere enn hver fjerde time! Makan...=P
Synn(d)e Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Han er helt fersk er han ikke? Gratulerer så mye! Det er helt normalt at han spiser så ofte, så lenge du ammer kan du la han styre dette selv.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Er noe som heter økedøgn, vet du... Lurt å lese litt om amming.
M@mm@ til mine barn Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Bare pass på å holde han litt opp, ikke helt liggende. Mer halvsittende. Så får du mindre problemer med luft i magen hans om han sluker maten sånn.
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Ja, hvis du ammer så bare gi så ofte han vil ha. Bra for produksjonen det :-) Og husk, det kan jo hende han trenger litt mer mat nå, og driver og øker produksjonen litt. I begynnelsen satt jeg med puppene ute neeeesten hele tida :-) Veldig befriende da, hehe.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Økedøgn 6 dager på rad? hehe javell... Trenger ikke lese om amming vettu Spetakkel, bare å spørre ekspertene her inne det.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Ja nå slenger jeg dem bare ut når han er sulten...Til og med in public...hehe det hadde jeg ikke turt før..diskret da selvsagt..men er mye bedre enn å være redd for å gå ut.
Sentralstøvsugeren Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Selma var og sånn......forlangte annenhver time....HS ba meg "pine" det ut til ihvertfall la det gå to timer mellom - helst tre.....Klarte det veldig sjeldent, men de gangene det gikk virket hun og mer tilfreds.... Lykke til!
Polyxena Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Sånn var gutten min også i starten. Det var nesten så jeg vurderte om jeg skulle gidde å pakke sammen puppestellet mellom hver gang! Bare slapp av og føl deg trygg så lenge han spiser. Det betyr at han har det bra. Så godt å høre at det fungerer med ammingen!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Det går kjempefint =) Hadde litt angst for å prøve, Kevin fikk jo mme...Slet veldig med han altså..Han sovnet ved puppen og fikk aldri spist..Såre brystvorter og bare kaos. Men nå går det kjempeflott altså..Har tilog med sluppet meg litt løs å ammet i offentligheten..Har hatt veldig sperre mot dett før, og turte aldri det med førstemann..Noe som gjorde at jeg alsri turtr å gå ut for han ville jo ha mat hele tiden.. Deilig å slippe flasker og styr nå
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Amming er jo veldig lettvindt da. Slipper koking av flasker/vann osv. Også er jo melka akkurat passe varm hele tiden :-) Jeg syns også det var litt rart med amming offentlig i starten, men jeg gikk alltid litt unna, satt ikke midt i folkemengden liksom :-) Og da syns jeg det gikk helt greit. Skjulte så mye som mulig, så det gikk veldig bra.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Ja nettopp ) Ja jeg bare dekker til med en gasklut..Veldig smart hehe
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Var ikke stygt ment! Er bare lettere når man vet hva som skjer ;-) Å amme så små babyer er da ikke problem offentlig? De Må jo få mat... Begge mine gutter har fått ca annenhver time hele dagen frem til ca 3-4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå