Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Noen som kan gi meg en, så jeg føler meg litt bedre? En "dib" klem er kanskje det jeg trenger for å komme meg gjennom dette og denne dagen. Men vil ikke gå inn på hva det dreier seg om. hufff....
Pixie Power Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Da kan vi klemme på hverandre :-) *klemme godt og lenge*
mams-til-tre Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 STOOOOOOR KLEM FRA MEG!!! Uansett hva det gjelder!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei:) Du, beklager for at jeg bare stakk isted. Men ble plutselig veldig dårlig tid, og masse mas - for jeg hadde en viktig trening jeg måtte nå.... Kan godt snakke mer om det senere hvis du vil:) *klem*
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Her kommer en stoooor klem fra meg! Og masse varme tanker! Håper ting går bra og at dagen i morgen blir mye bedre
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2008 Judas Iskariot Da er jeg tåpelig
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk alle sammen. Godt å smile litt:) Sikle: Det er helt greit, 2min etterpå våkna Daniel så måtte ta han. Det går bedre, men.. Det er SYKT vanskelig. Jeg... Åhh... Nei, vi får snakke på msn senere. Har snakka me søstra mi da, så det gjorde det mye bedre. Beste er å komme over denne dagen og se fremover
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, takk alle sammen Klemmer tilbake jeg da:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Jeg skjønner deg veldig godt - og vi kan snakke om det senere. N kommer nå snart så om du er der litt senere i dag kan vi godt snakke en god stund... Beste er å snakke om det og finne ut hva som er best:) Prøv å kos deg så lenge:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 14. januar 2008 Sikle: Ja, det er det. Kan ikke du sende over en Hobby da?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. januar 2008 Takktakk alle sammen. Må bare si sorry hvis noen ikke liker denne slags innlegg (etter hu som svarte på det tidl..) men idag trengte jeg det virkelig. Det er faktisk merkelig hvor mye en klem hjelper. Eller letter Så takk.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. januar 2008 Fergeklemmer ja Kommer dere på ferga i påska? hihi:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #22 Skrevet 14. januar 2008 Eyyy, i PÅSKA sa jeg
flashdancepants Skrevet 14. januar 2008 #23 Skrevet 14. januar 2008 Klem-o'rama! Viktig å tenke på at man ikke er alene når man opplever triste ting, og at antagelig mange fler har opplevd det samme. Det hjelper meg å tenke sånn når jeg sliter.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #24 Skrevet 14. januar 2008 flashdancepants Takk, akkurat det der var godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå