Gå til innhold

Trenger en klem jeg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan gi meg en, så jeg føler meg litt bedre? En "dib" klem er kanskje det jeg trenger for å komme meg gjennom dette og denne dagen.

 

Men vil ikke gå inn på hva det dreier seg om.

hufff....:(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan vi klemme på hverandre :-)

 

*klemme godt og lenge*

Skrevet

STOOOOOOR KLEM FRA MEG!!! Uansett hva det gjelder!

Skrevet

Hei:)

 

Du, beklager for at jeg bare stakk isted. Men ble plutselig veldig dårlig tid, og masse mas - for jeg hadde en viktig trening jeg måtte nå.... Kan godt snakke mer om det senere hvis du vil:)

 

*klem*

Skrevet

Her kommer en stoooor klem fra meg! Og masse varme tanker!:)

 

Håper ting går bra og at dagen i morgen blir mye bedre :)

Skrevet

så patetisk..."ååå jeg trenger en DIB klem".

Skrevet

*klemmer på*

 

Stoor klem fra meg.

Skrevet

Judas Iskariot

 

:)

Da er jeg tåpelig :)

 

Skrevet

Tusen takk alle sammen.

Godt å smile litt:)

 

 

Sikle: Det er helt greit, 2min etterpå våkna Daniel så måtte ta han.

Det går bedre, men.. Det er SYKT vanskelig.

Jeg... Åhh... Nei, vi får snakke på msn senere.

 

Har snakka me søstra mi da, så det gjorde det mye bedre. :)

 

Beste er å komme over denne dagen og se fremover :)

Skrevet

Hehe, takk alle sammen :)

 

Klemmer tilbake jeg da:)

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt - og vi kan snakke om det senere. N kommer nå snart så om du er der litt senere i dag kan vi godt snakke en god stund... :) Beste er å snakke om det og finne ut hva som er best:):)

 

Prøv å kos deg så lenge:)

Skrevet

Sikle: Ja, det er det.

 

Kan ikke du sende over en Hobby da? :)

 

Skrevet

Takktakk alle sammen.

 

Må bare si sorry hvis noen ikke liker denne slags innlegg (etter hu som svarte på det tidl..) men idag trengte jeg det virkelig.

 

Det er faktisk merkelig hvor mye en klem hjelper. Eller letter :)

Så takk.

Skrevet

:)

Fergeklemmer ja :)

 

Kommer dere på ferga i påska? ;)

hihi:)

Skrevet

Eyyy, i PÅSKA sa jeg ;)

Skrevet

Klem-o'rama!

Viktig å tenke på at man ikke er alene når man opplever triste ting, og at antagelig mange fler har opplevd det samme. Det hjelper meg å tenke sånn når jeg sliter.

Skrevet

flashdancepants

 

Takk, akkurat det der var godt å høre!

:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...