Gå til innhold

Noen her som har Troll finlandshetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en i dag til halv pris til jenta mi i str. 51-52, som jeg tenkte hun skulle bruke neste vinter da hun blir 2 år.

Men, når jeg prøvde den på henne nå, så ser det ut som om den blir aaaalt for stor til vinteren igjen.

Hva tror dere? Hvilken størrelse bruker deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har str 50-51 tror jeg... Han er 16mnd. Er ikke sikkert den blir for stor neste vinter da, er jo et helt år til enda! Er vanskelig å forestille seg hvor mye de faktisk vokser i hodet på den tiden..men det er faktisk en del..:)

Skrevet

Snuppa på 18 mnd har den i 37-38 og den er litt stor, en gutt i barnehagen som er et år eldre hadde den i samme str. så mi har den nok neste vinter også. De vokser ikke så mye i hodemål lengre...

Skrevet

Str. de har i disse luene er 49-50, 51-52 og 53-54.

Kan du ikke sjekke hva du har slags str. da? ;-)

Skrevet

Oi, har de dem så små også? Det visste jeg faktisk ikke.

Skrevet

Sjekket nå, og vi har 49-50..:)

Skrevet

Hmm...ser her at det er store forskjeller på hodeomkretsen til barn,ja..;) Men hvor stor hodeomkrets har jenta di nå da?... (Hvilke str bruker hun i luer nå?)

Skrevet

Hun var 47 cm rundt hodet på 1 årskontrollen. Ligger akkurat på gjennomsnittet for jenter.

Hmmm... hva tror du? :-)

Skrevet

Jeg tror ikke den blir for stor. Tror den kommer til å passe perfekt jeg!:)

Noen cm kommer hun nok til å vokse i hodeomkrets ila 1år!:)

Skrevet

Okei, da stoler jeg på deg, hehe. Hun vokser vel kanskje til litt utover vinteren da også. Blir 2 år i november.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...