Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er andre som til tider har sterke menssmerter? De kommer og går. Er 7+4 i dag. Noen dager merker jeg ingenting, mens andre dager er de ganske sterke. Kanskje spesielt om kvelden kommer disse plagene.. noen som kan trøste meg litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan trøste. :-) Dette er helt vanlig for mange fram til ca uke 12. Hadde det selv da jeg ventet min første, og nå kommer det og går litt. Er også 7+5 i dag :-)

Skrevet

Det er helt vanlig ja. Det er "voksesmerter" i livmoren. Hadde det fram til omtrent en uke siden, men nå har det stort sett gitt seg. er 7+5

Skrevet

Tusen takk for svar. Har vært hos lege i dag pga noen blødninger forrige uke. Bare bitte litt. Nå blør jeg ikke mer og har vært hos legen og tatt blodprøver + at jeg er sykmeldt ut uken. Skal til legen igjen til fredag og ta nye prøver for å se at de rette verdiene har steget. Er litt nervepirrende å gå å vente, men jeg føler meg gravid! Tror jeg er det. Men disse murringene irriterer meg.

Skrevet

Jeg er 7+3 og har det akkurat likedann! Og det trøstende er at jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap også og det resulterte i en flott gutt! Har også hørt fra mine venninner at de fleste har det sånn....er visst livmoren som strekker seg eller noe sånt.

Trøsteklem!

Skrevet

jeg har d samme og er 4+4.. d er verst for meg også i løpet av kvelden.. den eneste trøsten jeg kan gi er at alt er mest sannsynlig akkurat som d skal..

Skrevet

men er det vanlig å ikke ha det? mine "smerter" sluttet i uke 6, og å er jeg 8 fullgåtte uke..

har vært gravid før da..så kanskje derfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...