august o8 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg lurer på om det er andre som til tider har sterke menssmerter? De kommer og går. Er 7+4 i dag. Noen dager merker jeg ingenting, mens andre dager er de ganske sterke. Kanskje spesielt om kvelden kommer disse plagene.. noen som kan trøste meg litt?
* vannmamma * Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg kan trøste. :-) Dette er helt vanlig for mange fram til ca uke 12. Hadde det selv da jeg ventet min første, og nå kommer det og går litt. Er også 7+5 i dag :-)
L@boline Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Det er helt vanlig ja. Det er "voksesmerter" i livmoren. Hadde det fram til omtrent en uke siden, men nå har det stort sett gitt seg. er 7+5
august o8 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Tusen takk for svar. Har vært hos lege i dag pga noen blødninger forrige uke. Bare bitte litt. Nå blør jeg ikke mer og har vært hos legen og tatt blodprøver + at jeg er sykmeldt ut uken. Skal til legen igjen til fredag og ta nye prøver for å se at de rette verdiene har steget. Er litt nervepirrende å gå å vente, men jeg føler meg gravid! Tror jeg er det. Men disse murringene irriterer meg.
vannmann80 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er 7+3 og har det akkurat likedann! Og det trøstende er at jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap også og det resulterte i en flott gutt! Har også hørt fra mine venninner at de fleste har det sånn....er visst livmoren som strekker seg eller noe sånt. Trøsteklem!
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 jeg har d samme og er 4+4.. d er verst for meg også i løpet av kvelden.. den eneste trøsten jeg kan gi er at alt er mest sannsynlig akkurat som d skal..
Trulte76 Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 men er det vanlig å ikke ha det? mine "smerter" sluttet i uke 6, og å er jeg 8 fullgåtte uke.. har vært gravid før da..så kanskje derfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå