Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har kjøpt en kjole til tuppa + 1 genser til gutten. Uten om det ingenting. Pleier dere å kjøpe inn til vinteren til neste år?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Eg har handlet inn nokre dresser til vinteren igjen + jakke. Og ein del bukser og gensere i str. tulla skal opp i om kort stund.
alvamamma Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jepp! Har handla en Reima dress til neste vinter og div. klær i neste str.
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har ikke kjøpt så mye inneklær på salg, men har kjøpt dyrere ting som dresser på salg. Har kjøpt Trolldresser til de begge, Troll finlandshette, skidress til minsta. Det er ganske dyrt, så veldig greit å kjøpe det på salg :-)
mai mammaen til to Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 hvor ahr dere funnet slikt på salg? finner bare vanlige klær jeg..og det har jeg kjøpt en del av..og mamma enda mer..
ula ;o) og gutta Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ingen verdens ting!! ;o( Jula tok knekken på pengene mine og lønninsdag er først den 20. Og er jeg skikkelig heldig så er salget slutt når jeg får anledning til å handle..;o/
Honningmelon Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Trolldressene og lua kjøpte jeg i en lokal barnebutikk her jeg bor. Der har de MASSE uteklær. Som Refleks, Reima, Troll, Ticket osv. Var 30-50% på alt av uteklær. Skidressen er Helly Hansen, og den kjøpte jeg på salg på Sportmann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå