Polyxena Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Skjermbildet har fått en bred, svart stripe på hver side, og det lille jeg ser på skjermen er kraftig forstørret. Jeg er ikke flink med slikt, kan noen fortelle meg hvordan jeg skal få den normal igjen? Jeg har laptop, om det skulle ha noe å si. Tusen takk til den som gidder!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har ikke peiling egentlig, men prøv å trykke på SIDE oppe til høyre og gå inn på tekststørrelse og velg middels. (hvis du har explorer) Eller lukk hele exploreren og åpne på ny. Det gjør jeg, men jeg får ikke den svart stripen du snakker om. Men når mini trykker, så får jeg alltid liten skrift....hehe ...lurer på hva han trykker på ....)
*smula* Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Er det explorer eller hele skjermbildet? Hvis det er skjermbildet høyreklikker du på bakgrunnen på skjermbildet ditt og velger egenskaper. Prøv deg fram der til du finner tilbake til sånn du vil ha det igjen.
Polyxena Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Takk skal dere ha. Jeg har prøvd begges råd nå, men skjermbildet er som før. Skriftstørrelsen var allerede normal. Argh... Slik som dette er det jo umulig å ha det! :/
Polyxena Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 Er det noen andre som har noe forslag? Forrige gang han trykket på noe ble alt bitte smått, men det ble bra igjen da jeg restartet maskinen. Det fungerte ikke nå.
Fikk maibaby06 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Sist min trykket på noe, høyreklikket jeg på skrivebordet, og valgte grafikkalternativer (min hadde rotert hele skjermen), eller grafikkegenskaper. Kanskje du kan prøve om det hjelper?
Grorüd.. Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Er det bare internett eller selve skjermen? Du kan jo prøve og høyreklikke og inn på egenskaper og så skjerm innstillinger..eller noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå