Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg går ofte til han fordi jeg har vært mye syk og etterhvert har jeg begynt å tenke mer og mer på han. Det er selvsagt ingen flørting mellom oss. Jeg har absolutt ingen skesuelle følelser for han. Men jeg merker at jeg er veldig opptatt av han. Han virker som har virkelig bryr seg om meg. Han tar seg alltid god til. Han er utrolig omsorgsfull og oppriktig opptatt av meg og min helse (jeg har vært mye syk med diabetes etc og trenger mye legehjelp). Nå merker jeg at jeg tenker på han hele tiden. Og sist jeg var der hadde jeg tilogmed sommerfugler imagen.. merkelig. Tenker aldri romantiske tanker så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så opphengt i han.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Da kan jeg glede deg med at dere aldri kan innlede et emosjonelt forhold... Med mindre du slutter å ha ham som fastlege, og dere ikke møtes igjen før om 20 år, og da helt tilfeldig.... Kjipt - ikke sant!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 ???? Hva mener du? Forvirrende svar? Hvordan vet du det liksom?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Stikkord: den hippokratiske ed......
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 bra stikkord, virker kanskje ikke som du vet så mye om den selv kanskje? (ikke gidd å kopier den inn, vet godt hva den er) Hva er poenget ditt? Legen her har vel ikke gjort noe galt? Ikke pasienten heller?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 ingen har gjort noe galt, men jeg aner visse forhåpninger hos hovedinnlegger her, og vil bare umiddelbart si i fra at de forhåpningene bør hun legge på hylla, og laaaangt oppå hylla... dessverre.... Legen hennes har ikke lov til å innlede et emosjonelt forhold til henne, ikke bare så lenge han ER hennes lege, men også fordi han har VÆRT hennes lege.... Og gjett om jeg er pissed på akkurat det samme!
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor fordi han har VÆRT legen? Hvis det har vært/er legen til barna da?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 ... et møte som skjer i en lege-pasient-setting bør ikke foranledige noen videre romantisk / emosjonell / erotisk kontakt... Siste spørsmål kan jeg ikke svare på - er vel visse gråsoner uansett....
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 Klarte jeg å skremme bort 'følelsene' dine? Eller er de der ennå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå