Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 jeg ble strippet i dag. noen som har noen erfaring om hvor lang tid det kan ta før evt fødsel!?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Det kan skje veldig raskt, eller (beklager å si det) ikke ha noen virkning... Får håpe det setter litt fart i systemet ditt, da.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 ja vi satser på det første hehe hadde bare 1 cm åpning. har "voksesmerter" i bekkenet, så det er vell muligens noe på gang! håper jeg iallefall
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ble strippet 9 dager før termin. hadde da 1-2 cm åpning, og var veldig moden visstnok. hadde gått med modningsrier i 3 uker da.. Det er veldig vanlig å ha menslignende smerter etter, og blødning. Jeg hadde begge deler. fødte samme natt, så det hadde en veldig vikning på meg:-) har hørt om mange det har virkning på, men det er en fordel å være moden ja!
m vestfold Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 For meg tok det bare noen timer så var fødselen i gang. Men det må sises at jeg hadde 4 cm åpning, som jeg hadde gått med noen uker. Lykke til.
melkekua™ Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Det hadde ingen virkning på meg dessverre, men husker at det ikke var behagelig. Jeg ble satt igang dagen etter strippingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå