Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vi krysser fingre og tær for at vi har fått en kolikkfri baby, og foreløpig er han utrolig harmonisk. Men han er bare 8 dager gammel da... Når starter vanligvis 3 månederskolikk ? Er babyene urolige helt fra starten av da, eller begynner det brått ?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Med minstejenta mi begynte det ved 3 uker ca. Hun var utrolig stille og rolig fra 0-3 uker, og sov omtrent hele døgnet, kun avbrutt av spising. Ved 3 uker begynte hun bare å skrike uansett når hun var våken, og hun skrek og skrek, vi skjønte fort at dette var kolikk for å si det slik! Hun holdt på til hun var 3,5 mnd. Utrolig slitsom tid, håper dere slipper unna!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Særpreget ved kolikken hennes var forresten at hun begynte hver dag mellom 17 og 18 på ettermiddagen, for så å holde på til 03-04 om natta omtrent uten stans (avbrutt av at hun sov 5 min her og 5 min der).
1stor1liten =) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 leste akkurat inne på lommelegen og der sto det vanligvis mellom de er 2 - 4 uker.. mini her er 12 dager nå, krysser alt jeg har for at han ikke får kolikk! storesøster hadde ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå