Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg kikket på det lokale apoteket her idag, men der hadde de ikke. Tenkte å reise innom en babyutstyrsbutikk imorgen og kikke der, men hva koster noe slikt? Min baby er snart 4 mnd, og jeg har kokt og kokt siden fødsel, men nå er jeg lei å ønsker å kjøpe en slik en..
snartmammapåny Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 En mikroseteilisator koster 149kr på www.alexi.no Jeg har den og den er utrolig lettvindt å bruke:) Alexi.no er for øyeblikket utsolgt ser jeg, men de får den vel kanskje innigjen, send de en mail å hør du.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har den fra Avent til å bruke i micro og betalte 298. Det er vel verdt hver krone, den har vært supernyttig og er i bruk flere ganger om dagen. De som går på strøm er dyrere. Det kan være lurt å tenke på at den du kjøper passer til flaskene! Etter 6 mnd begynte jeg å vaske flaskene i maskinen, men vasket fortsatt de andre delene for hånd og steriliserte disse helt frem til vi sluttet med flaske.
Salto&lille flikkflakka Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Flaskesterilisator og flaskevarmer er noe av det beste vi har invistert i =) Kjøpte på Barnas beste, reflex butikk, kosta 200 kr. Husker ikke merke, men det var ikke Avent med Aventflaskene passer opp i =) ANBEFALES =)
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Tips: Mål mikrobølgeovnen din i høyden før du drar og kjøper. Vi kjøpte først en som var for høy, så vi måtte levere den igjen. Da brukte lillegutt høye flasker, og ingen sterilisatorer som passet de flaskene passet inn i mikroen vår. Men etterhvert begynte lillegutt å kun bruke Avent sine flasker som er lavere, og den sterilisatoren passet til mikroen så da kjøpte vi den. Kosta 299 kr. på barneutstyrsbutikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå