Gå til innhold

Merkelige mager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som synest at andre sin mage ser rar ut? Har 2 venninner som også er gravide,jeg er 3år eldre en dem,allikevel har de sånn fett mage,som ser helt motbydelig ut! Min er jo stram og fin,bare en liten søt kul på;-) Synest jo at de kunne trime litt eller noe da..he he

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg hvor gammel du er, men jeg regner med jeg er eldre enn dere og min er også ganske så kvapsete... Men den blir jo litt større for hver uke, og til slutt så blir den nok stram den og.

Skrevet

For et latterlig innlegg....

Alle gravidmager er fine :) uansett form......

Skrevet

her ser jeg to sannsynlige muligheter..Du er

a) Kun ute etter å provosere (noe jeg tror mest på), eller

B) Rett og slett umoden og barnslig

Kanskje en blanding av begge to??

Skrevet

Må bare le jeg + syntes litt synd på HI her..

Skrevet

Dette er kun et innlegg for å provosere folk.

Kan jo umulig være så dum i hodet at hun mener noe sånt!Hehe.. Da må jeg virkelig bare le,for da er hun ikke voksen nok til å få barn.

Skrevet

synes det er fint med litt extra jeg...synes det er litt ekkelt når man "ser" utenpå hele ungen liksom!!En pipestilk med en bulkete kul!!

Så kan tenke meg venninene dine har finere mage enn deg.kanskje du bør spise litt, er faktisk både sunt og vanlig å legge på seg i svangerskapet!!

Skrevet

hehehe ja nå fikk jeg en god latter ja :D

bra du er glad i deg selv da HI. Problemet ditt ligger kanskje i manglende respekt for vennene dine? De hadde sikkert ikke vært særlig venn med deg om de hadde visst at du snakker sånn om dem.

Skrevet

får sikkert fortere strekkmerker du da hvis du er så stram allerede....

Skrevet

ja sikkert!!!

fikk du pepper istedenfor at folk var enige med deg nå...så du trakk deg? hehe

Skrevet

At ikke folk har andre ting å gjøre på enn å sameligne andres mager...

Dessuten var det ikke noe særlig fint om vennene dine! Godt du signerte med anonym, så de ikke avslører deg - så hadde du nok fått 2 venner mindre - og kunne ha gledet deg over magen din i all ensomhet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...