Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei! Har tatt fire svakt positive graviditetstester, det var en svak men tydelig strek. Var hos legen i dag og tok graviditetstest, viste svak positiv der også. Legen var litt usikker, skal tilbake om ti dager å ta ny test. Er 6 dager på overtid med mensen. Kan det være at jeg produserer HCG litt tregt? Noen i samme situasjon? Uff, ble nedfor etter legebesøket i dag.
L@boline Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Synes det høres rart ut at legen er usikker hvis testen viser svakt positiv. Da må du jo være gravid. Hadde du ikke vært det så hadde det ikke kommet noen strek i det hele tatt. Synes det høres ut som du er gravid jeg :-)
Mamma til 1 + spire HØYGRAVID Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Å tusen takk Kommer gledestårer her nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå