Gå til innhold

Huff!! Trenger litt oppmuntring!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har tatt fire svakt positive graviditetstester, det var en svak men tydelig strek. Var hos legen i dag og tok graviditetstest, viste svak positiv der også. Legen var litt usikker, skal tilbake om ti dager å ta ny test. Er 6 dager på overtid med mensen. Kan det være at jeg produserer HCG litt tregt? Noen i samme situasjon? Uff, ble nedfor etter legebesøket i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det høres rart ut at legen er usikker hvis testen viser svakt positiv. Da må du jo være gravid. Hadde du ikke vært det så hadde det ikke kommet noen strek i det hele tatt. Synes det høres ut som du er gravid jeg :-)

Skrevet

Å tusen takk :) Kommer gledestårer her nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...