☆twinkle twinkle Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 jeg røyker litt men nå kjenner jeg kvalmen begynner å ta meg... Har skikkelig dårlig samvittighet for dette tilfelle jeg skulle vere gravid men jeg slutta tvert med første mann når jeg fant ut at jeg var gravid..
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg røyker som bare det. Slutta hver gang jeg har blitt gravid, men har bare endt i sa, så da har jeg begynt igjen. Har ikke akkurat dårlig samvittighet heller faktisk. Eneste motivasjonen til å slutte er graviditet, så da får jeg holde på til vi klarer det
babysjuk82 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Må nok inrømme at eg røyke enda ja.håpe eg klare slutt hvis eg bli gravid.men alkohol holder eg meg unda.
☆twinkle twinkle Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 ja, jeg har hatt en sa også å da fikk jeg dårligsamvittighet for jeg tenkte det var min feil.. alkohol drikker jeg ikke ellers heller så det er ikke problem...
babysjuk82 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Røyken har ikke sjyld i SA. Eg har 3 friske barn.men håpe eg klare og slutte helt neste gang.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 jeg røyker som en svamp jeg... klarer ikke å slutte... prøvde når jeg var gravid men klarte d ikke helt, men jeg minsket masse ned... satser på jeg klarer å slutte neste gang jeg er gravid:) jeg husker når jeg kom inn på sykehuset mens jeg holdt på å miste, og di tok ultralyd og han ikke fant noe... vet dere hva han slang i trynet... at røykinga mi var nok helt sikkert skylden i sa`en:( jeg følte meg 10 ganger værre etter at han sa d.... syns d var unødvendig å si d... akkuart som jeg ikke hadde tenkt den tanken selv....
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 røyke æ å gitt hehe,slutte den dagen testn lyse positiv=) har itj dåli samvittighet enda når æ itj e gravid,håpe at æ klare å slutt når d endeli har klaffa da=) men som sagt så må man lev livet sjøl om man e prøver,kan itj sett alt på vent liksom...
snuppedulla Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Jeg røyker jeg, men stumper røyken dagen jeg finner ut at jeg er gravid (Håper jeg!!!)
Tobarnsmor i januar=) Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Nei, men jeg snuser selv om vi prøver. Er folk som er dritingse og blir gravide uten at det er planlagt. Må ikke slutte å leve selv om man prøver mener jeg da;)
jåsjenta Skrevet 15. januar 2008 #11 Skrevet 15. januar 2008 Den kommentaren kunne han virkelig ha spart seg! Kjenner jeg blir skikkelig irritert når jeg leser det. Akkurat som om man ikke har det jævlig nok når man nettopp har mistet.
Gartner Skrevet 15. januar 2008 #13 Skrevet 15. januar 2008 Jepp, og jeg kommer til å gjøre det frem til jeg får en positiv test. Forrige gang smakte ikke røyken etter at jeg hadde testet positivt. Tror ikke det har så mye å si om man røyker litt. Kjenner mangen som har røyket gjennom hele svangerskapet.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 15. januar 2008 #14 Skrevet 15. januar 2008 ja jeg røyker enda men røyker ikke så mye. kan ikke røyke når jeg er på jobb så da blir det ikke så mye. er helt innstil på å kunne ha et helt røykfritt svangerskap! er over tiden nå men testene jeg har tatt har vært negative:( så røyker enda ja.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 15. januar 2008 #15 Skrevet 15. januar 2008 Jeg røyker. Jeg er ikke gravid,men prøver. Med førstemann så sluttet jeg den dagen jeg testa positivt,men brista på slutten av graviditeten. Men da tok jeg bare ET trekk,og fikk kjempedårlig samvittighet.Jeg synes jeg var kjempeflink, gikk fra 20 rullings pr dag til 0! hehe. Begynte å røyke igjen når ammingen dabbet av. Men denne gangen røyker jeg kun om kvelden etter at lillegutt har lagt seg , og i sosiale sammenkomster. Kommer ikke til å røyke i mitt neste svangerskap. Gruer meg, er mer kosen ,enn avhengigheten her i gården. Men jeg gjør jo alt for at en evnt. spire skal ha det bra i magen min=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå