Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har som skrevet i et innlegg nedenfor hatt tak som har kommet og gått i hele dag.. Nå begynner de å bli temmelig vonde, men jeg synes det er så vanskelig å ta tiden på dem! De kommer liksom bare av og til når jeg sitter i ro, men blir veldig vonde og nesten konstante når jeg rører på meg.. Er dette vanlig når man har modningsrier? Er helt i villrede her.. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

høres jo nesten ut som du er i startfasen av en fødsel,men er du selv veldig i tvil,kan du jo ringen føden og ta en prat med dem.ønsker deg lykke til

Skrevet

Min jordmor sa til meg at falske rier/kynnere ofte gir seg ved å være i bevegelse, men de ekte blir ofte sterkere av å gå litt!:)

 

Så spennende da!! Kanskje nurket er hos dere snart:)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...