Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Fra første kontroll?? Lurer på om legen er helt på jordet...
Lille Luna Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Prøvesvarene skal du få på kontroll nummer 2, ca 3-4 uker etter den første kontrollen. Hvis du er veldig nyskjerrig kan du jo ringe legen for å få vite svarene. Hvordan "på jordet" føler du at legen din er?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Veit ikke egentlig. Bare ekkelt å gå slik å vente. Har nettopp fått ny lege og trodde det var normalt å få svarene i posten. Fikk det sist,skjønt det er mange år siden, så jeg lurte på om han hadde glemt meg. Hadde det vært noe galt ville de vel ringt antar jeg. Skal ikke på kontroll før om 3 uker og tok prøvene før jul,så jeg har jo ventet en stund. Nei,får vel slå meg til ro med at prøvene er fine,hvis ikke hadde de vel gitt meg beskjed..
Lille Luna Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Du hadde nok fått beskjed hvis det var noe. Alt er sikkert helt fint:-)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg tok prøvene før jul, og skal ikke til legen før langt ut i mars. Til jordmor om litt over 4 uker, men jeg regner jo ikke med hun har fått dem heller. Men jeg regner med at alt er fint siden jeg ikke har hørt noe Er du nysgjerrig eller engstelig er det jo bare å ringe dem.
Simbasa Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk svarene fra prøveresultatene da jeg kom til legen for neste kontroll.
Ophelia & Jr. Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg lurte også på dette, så da jeg var hos legen for noe helt annet spurte jeg, og fikk til svar at hvis alt var fint fikk man ikke noe i posten.
Lykkeli! Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Jeg ringte inn til legen etter ca 1 uke etter første kontroll, og fikk da vite svarene Bare ring legekontoret du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå