Gå til innhold

Noen her som har Troll finlandshetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en i dag til halv pris til jenta mi i str. 51-52, som jeg tenkte hun skulle bruke neste vinter da hun blir 2 år.

Men, når jeg prøvde den på henne nå, så ser det ut som om den blir aaaalt for stor til vinteren igjen.

Hva tror dere? Hvilken størrelse bruker deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med ull inni og vindtett utenpå? De er veldig store i str!

Jeg kjøpte mye mindre str enn jeg pleier i lue (var det 50-51 tro, eller mindre enda?) til jenta mi på 2 år.

Skrevet

Ja, det er den. Kjøpte 51-52 som hun skal ha når hun blir 2 år. Men, ser ut som om den blir alt for stor til en 2-åring. Eller?

Skrevet

Kan jeg spørre hvor du kjøpte den?

Skrevet

Jeg bommet også på dette når jeg skulle kjøpe den til datteren min som da var ett år.

Jeg kjøpte str 51 - og den var alt for stor:-) Men trokklet bare noen sting inne i luen både bak og fremme slik at den passet ( sydde selvsagt bare i foret!)

Hun har brukt den hvert år nå og nå er hun tre og et halvt! Så det var vikelig verd hver krone den luen der! HAr bare tatt opp stingene foran, de bak står i fortsatt så hun har nok god lue de neste årene også!!! Og luen ser like fin ut som ny- selv om hun har brukt den veldig mye!

Skrevet

Nei, det er ikke alltid så lett å vite hvor tjukke de er i hodet :-) Men, hvordan passet den når hun var 2 år da? Mer passe da eller?

Skrevet

Når jeg hadde sydd inn stoffet gikk det helt fint. Den var god til hun i fjor også ja. det er jo strikk rundt ansiktet. Så lenge stoffet blir dratt opp sitter den fint!

Skrevet

Okei :-)

Noen fler?

Skrevet

En gang til før jeg gir opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...