Gå til innhold

Noen som skal se på Ungkaren da? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke han bare den amerikanske drømmemann, så vet ikke jeg - pen, veltrent, doktor OG offiser, kristen, godhjerta, snill mot barn, nasjonalpatriot... hvor FINNER de sånne menn, lurer jeg på, og hvordan i helsike kan han være singel i USA i en alder av 30 år?

Ikke at jeg syns han er så lekker, men han fremstilles i alle fall som en slik mann som "alle" giftesyke amerikanske jenter sklir ut av trusene for. Skikkelig klisje.

Det som gjør serien verdt å se er kvinnfolka, og hvordan de oppfører seg når konkuranseinnstinkt, forfengelighet og sjalusi tar fullstendig overhånd...ah! Finn fram sjokoladen og kaffekoppen!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her sitter jeg benka vertfall =)=)

han er en av de beste ungkarene etter min smak,skikkelig perfekt mann..litt FOR perfekt...og hadde han vert så perfekt som han virker så hadde han nok ikke vert singel..

Skrevet

JAAAA =) Hehe sist uke etter Ungkaren, begynte riene mine..hehe

Skrevet

Ja, der sa du det, han er FOR perfekt! :-D Litt sånn Barbie-Ken. Men han er ganske kort ser det ut til, altså, høyde over havet. Og som hun galne kjerringa sa sist, de tennene hans ser jo helt trick-filma ut- det må jo være sånne derre skallfasetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...