Sessa ruger igjen... Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hvordan går det med legging hos dere? Tenker mest på storefrøkna, da! lille sessa ble helt håpløs nå etter jul, men nå har jeg gått hardt til verks de siste dagene og begynner så smått å se resultater. Nå tror jeg hun har sovnet... og det alene i rommet (etter at jeg har gått ut og inn utallige ganger og lagt henne ned i sengen og gått ut, sunget en sang og gått ut) på 50 min! Det er rekord nå den siste tiden ;p
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Heisann!!! Storesnuppa legger seg sånn passe for tiden, he he, plutselig for noen dager siden begynte hun å tulle, begynte etter at jeg tok henne opp etter jeg hadde lagt henne på dagen, hun skrek og ville ikke sove, så tok henne opp igjen... skulle ikke gjort det nei, he he! Da trodde hun at det funket på kvelden igjen ;o) Men nå gidder jeg ikke legge henne på dagen, så slipper det styret 2 ganger daglig ;o) så ikveld sovnet hun fint, heldigvis, så er nok på rett kjøl igjen.. er ikke så mye som skal til før det sklir ut.... Hvordan er formen din da? ??
Sessa ruger igjen... Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Skrev tråd til deg og glemte meg bort. Har kastet opp i natt, men begynner å bli bedre (nå er mannen dårlig), men merker at hodet ikke følger helt med. Så nå sover hun ikke mer på dagen, da? Ja, hun begynner jo å bli stor frøken! Deilig å slippe maset to ganger, ja. Lite som skal til for at det bare blir tull, ja. Og det er tydelig at rutiner må følges til punkt og prikke her i huset! Formen er etter forholdene bra. Er lite kvalm for tiden (bortsett fra i natt, da), og det er jo på tide. Men jeg er litt slarkete i bekkenet kjenner jeg. Men sånn skal det vel være når man får barn såpass tett. Nei, nå må jeg se topmodell! Snakkes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå