nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 snuppa har nå begynt å interessere seg for dukker og dukkevogn. mamma har sagt i lengre tid at jeg solgte min rosa briovogn da jeg var liten, jeg kan ikke huske det, og mamma husker ikke hvem det var til... sa til mamma at jeg hadde funnet en fin vogn på finn.no, så hvis hun var 100% sikker på at min var borte, og det var "nja... 98% da..." fikk pappa til å gå opp på loftet i kveld, og gjett hva han fant etter 30sekunder... joda, min rosa, gamle, nydelige dukkevogn ) den skal sendes til rens i morgen, så skal jeg sy dyne og madrass til snuppa ) *lykkerus*
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ååååå så morro =) Var det du som etterlyste sånn vogn for noen dager siden?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 jepp ) var visst en brio, ikke en simo, men myyyye finere enn de som er nå ) lillemor ble helt vill, hylte da vi la vognen i bilen... ville trille mer )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 hvordan gikk visning idag snuppa? =)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2008 sendt deg sms ) er bare en sniktur innom mens p leter etter noen papirer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå