Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Dere som har født flere ganger; Ble dere mye slappere i underlivet etter å ha født nummer 2, eventuelt andre forskjeller seksuelt? Var baby nummer 2 større enn baby nummer 1? Hvis dere ikke fikk strekkmerker på magen første gang, gjorde dere det andre gang, og i tilfelle hvilken uke...? Litt nysjerrig på hvilkene kroppslige forandringer jeg må vente meg... Hilsen en som venter nummer 2 om 9 uker.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Jeg hører egentlig til på 2 trimester. men svarer deg likevel. Ble ikke noe mere forandret i nderlivet etter fødsel nr to nei. å fikk kun en strekkmerke på magen. å det var rundt uke 27. Å baby nr to kom til i uke 34+5 dager å va faktisk større enn nr 1. Eneste forandringen min ble slappere pupper etter nesten endt amming. ikke helt slutta enda. å datteren min er 16 mnd hehe
Phantom´ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ikke slappere, eller annet negativt. nr 2 var litt mindre enn nr 1. Begge født til termin Ingen nye strekkmerker med nr 2 (eller foreløpig med nr 3) Fikk noen på lårene med nr 1, det er alt.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes jeg var finere i kroppen etter nr.2 enn etter nr.1. Men etter nr.2 la jeg på meg ganske mye i mnd etter fødsel. Det var jo litt surt. Jeg fikk ingen strekkmerker, og jeg fikk heller ikke slappere pupper etter å ha ammet i 8 mnd. Ellers var min andremann betydelig større enn den første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå