Gå til innhold

Hva syns dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pervers glede av å gå mye med fett hår for å markere at jeg vil straffe de som bemerket at jeg hadde fett hår og skulle vaske håret mitt når det var fett, da jeg var tenåring. Jeg er så rasende på alle som kritiserte meg fordi jeg hadde fett hår da jeg var tenåring, at jeg nå som voksen elsker å gå veldig mye med fett hår for å nyte at nå får jeg viljen min. Nå har jeg ikke lenger en mamma som forlanger at jeg skal vaske håret når det er fett, ikke har jeg belærende oppdragende lærerinner som sier at jeg ikke skal gå med fett hår. Nå er jeg fri til å gjøre som jeg vil, og hvis jeg syns det er greit nok å gå med fett hår, så kommer ingen og arresterer meg for det.

 

Hva syns dere om at jeg har glede av å gå med fett hår på trass?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smaken er som baken...delt. jeg derimot synes det er ekkelt med fett hår.Men hver sin smak!! Kos deg=)

Skrevet

Helt ærlig så er det noe av det kvalmeste jeg ser hvis det er skikkelig fett!

Alle kan ha det en gang i blandt, men om jeg hatt møtt på deg mange ganger og du alltid hadde fettete hår hadde du gitt dårlig inntykk hos meg.

Sier for all del ikke at det er forbudt å ha fett hår en gang iblandt, det har vi alle...

 

Dusjer du kroppen selv om du ikke vasker håret da?

 

Fettete hår tolkes ofte som urenslighet.

Skrevet

Tror du de som bemerket at du hadde fett hår i da du var tenåring føler seg STRAFFET fordi du har fett hår i voksen alder? Hmmm.......

Skrevet

Være voksen å ikke vaske håret på trass?????

 

Ja det sier alt om deg.........(ikke positivt ment)

Skrevet

Mener å ha sett dette innlegget før...

Skrevet

Kaalrot du har sikkert sett et som gjelder spying.... ligner litt, like usmakelige innlegg begge.... HI må ha store problemer spør du meg

Skrevet

hver sin glede.

Om du liker å gå i fett hår så er det din sak..

 

Men jeg hater når håret mitt blir fett..synes det er ekkelt..

Skrevet

Haha! Du har så sinnsykt merkelige problemstillinger.. Spying i går og fett hår i dag.. Hva blir det i morra da? Konsistens på avføring i tyveårene?

Skrevet

Herregud... Er innleggene hennes seriøse?

Skrevet

Det var da en utrolig merkelig ting å fortelle og ikke minst gjøre!!

 

Jeg synes fett hår er = med urenslig!

Skrevet

Dette er et gammelt innlegg.

Har lest nøyaktig det samme tidligere...

Skrevet

Jeg syns egentlig også at det er ekkelt når håret mitt blir fett, men jeg følte at jeg ble forfulgt fordi jeg hadde hår som ble fort fett da jeg var tenåring. Jeg hadde en mor som bemerket det daglig og det gjorde at jeg fikk avsky mot min egen kropp. Jeg ble skamfull over kroppen min og det har resultert i trass senere for å ha kontroll over det jeg følte jeg ikke hadde kontroll over som tenåring. Jeg følte at jeg ble mobbet av mange fordi jeg hadde så fett hår og da skal jeg bevisst trasse i dag.

Skrevet

Jeg har også lest dette innlegget tidligere, men var det fra Nøffemor eller noen andre. Det er jeg mer usikker på.

Skrevet

Barnslig kanskje? Straffer vel mer deg selv enn andre med å gå med fett hår...

Skrevet

Joda,det var nøffemor som la ut dette innlegget sist og.. Var det tidlig i høst tro? Hva er poenget? Og det er vel lenge siden du fødte den siste ungen din nå? Du tilhører vel dib nå?

Skrevet

Var jeg deg ville jeg sluttet å bekymre meg så veldig om hva alle andre mener. Det er vel ikke noe å bry seg om hva folk mener om håret ditt, eller hvorvidt du har glede av å ikke vaske det? Gjør akkurat hva du vil.

 

Jeg mener også å ha lest dette innlegget tidligere...

Skrevet

Hehe..

Skrevet

Jeg føler at jeg kommer med nøyaktig sammen kommentar på flere av dine innlegg. Men det er lissom den følelsen jeg sitter igjen med når jeg har lest det du skriver: Snålt. Fryktelig snålt.

 

 

Skrevet

hmm.. det må da være utrolig ubehagelig å gå med? meget spesielt men for all del, gjør som du vil:p

Skrevet

øh... asj... Når jeg ser en person med skikkelig fett hår forbinner jeg det med urenslig... sorry men vil brekke meg! tror jeg hadde sendt dattera mi også i dusjen viss håret var betydelig fett! alle får lettere fett hår i tenårene men det går da an å vaske det... har ingenting med personlighet å gjøre, men personlig hygiene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...