Gå til innhold

Da er vi hjemme med....


Anbefalte innlegg

Skrevet

vår lille Vårin!!! Natt til fredag 11.01 startetriene med mellom 10 -15 min. mellomrom.Slik holdt det på frem til like før 15.00.Da ble det 2 min. mellom dem og de hadde en varighet på 90 sek. og innimellom kom de dobbelt!!!!!! Hjæææælp var det jeg tenkte da! Var ikke uutholdbart,men det gikk litt fort.Sambo kom hjem etter å ha hentet sønnen vår i bhg. og ble lettere forvirret da jeg sa at vi måtte kjøre til sykehuset MED EN GANG!!! Min far kom på 3 min.for å være sammen med blivende storebror, og vi kunne kjøre. Bare 10 min. til sykehuset da:-) Hadde 4 cm. åpning da vi kom inn...og det var fortsatt 2-3 min mellom.Ville i utg.punktet ikke ha epidural pga. at jeg hadde det sist og da med meget dårlig erfaring,men jordmor mente at det burde jeg absolutt ha,for hun lovte at denne gangen skulle det bli bedre.....total ruptur sist og full operasjon.Og hun hadde rett....denne gangen ble det helt annerledes...jeg var klår i toppen og kjente rier,noe som ga meg "guts" til å stå på.Legen måtte presse vekk den siste kanten før Prinsessa kom på 3 pressrie....som Super Girl....hånden først(ved siden av hodet)Kun et lite klipp og var oppe på do like etterpå! Er kjempestolte foreldre til Vårin som kom 20.49 fredag 11.01-08 og hun var 3720g og 50 cm..helt perfekt... 8 dager over terminen.Sover og spiser.Bare lykke!

 

En herlig fødsel,sammen med en topp samboer som jeg ikke hadde greid meg uten! Da takker jeg for meg, og ønsker dere alle resterende LYKKE TIL......OG GLED DERE!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer med en perfekt prinsesse.

Skrevet

Gratulerer sååå mye :) gleder meg såå mye til det er min tur :)

Lykke til videre å dere må kose dere MASSE ;)

Skrevet

Ææææ...nå sitter tårene løst, for jenta vår skal også hete Vårin.

Så for meg at det var jeg selv som hadde skrevet innlegget*ler*

 

Bare 19 dager til termin nå :o)

Skrevet

Gratulerer så mye :)

Skrevet

Gratulerer så mye:) godt å endelig få det overstått når du hadde gått så lenge over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...