Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

 

Er ikke så aktiv her inne, men har siden lørdag hatt tidvis slim7 utflod med litt blod i. Ikke hver gang jeg er på do, men det dukker opp av og til. Har også litt mensensmerter i magen til tider.

Kan dette være symptom på graviditet? Jeg er i dag på dag 41 i syklusen min. Har veldig rar lengde på syklusene mine, og sist mens fikk jeg på dag 48. Har ikke testet enda....

 

Noen som kan kjenne seg igjenn i dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan egentlig ikke det, men etter hva jeg har skjønt, kan det jo være festeblødning. Vanskelig å si, siden du har så lage sykluser.

Håper for din del at du er gravid. Du får teste deg om en liten stund.... Kanskje en ukes tid. Krysser fingrene for at du er gravid :) Lykke til!

Skrevet

....lange sykluser .... skulle det være. Er ikke helt komfortabel med mitt nye tastatur :)

Skrevet

Ser at det ikke er bare du som har problemer med tastaturet, var en god del feil i innlegget mitt også :)

Men tenker å ta en test dag 50 om mensen ikke dukker opp før den tid...

Skrevet

inne på www.pernilleinfo.no står det noe om at dette kan være at du kan være "veldig"frukttbar...

Skrevet

Har vært å lest litt der inne, kan du sende meg linken?

Da betyr det at jeg absolutt bør stå på nå.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...