bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Skal kanskje ikke klage siden vi er så heldige å kunne velge og vrake i barnehager her vi bor... Men altså.. Hva ville dere valgt av disse tre alternativene: 1. Ny, stor barnehage med flere avdelinger. Mini (1år) ville kommet på småbarnsavdeling som også har uteplass skjermet fra "de store". Barna får frokost her. Dyrest. 2. Barnehage med en avdeling, 25 barn. Fineste uteområde og turterreng rundt barnehagen. Nærme min manns jobb. 3. Barnehage med egen småbarnsavdeling. Ligger i gåavstand fra huset vårt. Desidert dårligste uteområde. Takk til de som gidder å svare :0)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ville valgt nr 1 til tross for at den er dyrest.. Hvis ikke ville jeg valgt nr 3.. Ville ikke valgt nr 2 pga det er samlet avdeling..
~sjiraff~ Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor er nr 1 dyrest? Og hvordan ligger den i forhold til jobb/hjem? Jeg tror barnehager med flere avdelinger er bra, flere barn å leke og bli kjent med, flere ansatte og derfor heller ikke så sårbare ved sykdom blant ansatte. Men uteområde er også viktig, såfremt de benytter seg av det. Gåavstand er viktig om dere ikke alltid har tilgang på bil ved henting levering, ellers er det uvesentlig. Hadde gått for nr 1 eller 2 tror jeg.
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Kan jeg spørre hva du syns er negativt med samlet avdeling? Jeg har veldig lite peiling egentlig...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg tenker litt på opplegg de har i avd.. Litt vanskelig å få til det når det er barn fra 0-6 år kanskje.. Å få tilrettelagt så det passer til hver aldersgruppe.. Vet ikke, men er bare det jeg har for meg..
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 Vet ikke hvorfor nr. 1 er dyrest? Så det bare på internettsidene. Nr. 1 ligger en liten omvei i forhold til jobb, men ikke noe som betyr noe. Har bil.
peonererfine Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 1 eller 3. Men spørs da om uteområdet er helt elendig, da. Det kan jo rettes på hvis foreldrene står sammen og 'klager'. Hvis dere ellers har godt inntrykk av alt. 3, ville jeg kanskje gått for den.
~sjiraff~ Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Hmm.. er jo makspris mener jeg så alle skal jo egentlig koste 2330 kr pr mnd. Men det kan jo selvsagt være matpenger i tillegg. Hadde nok gått for nr 1 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå