Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 koselig å ha to små gutter =) kevin er ikke det minste sjalu, koser og sører for at ulrik har det bra hele tiden =) ulrik er en drømmesønn...sover om natten og spiser godt. synes faktisk ikke det er såå utrolig slitsomt...skjønner ikke ordtaket " en er som en, mens to er som ti" hehe men mulig jeg har vært heldig ;o)
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, og hvor mange dager har du vært tobarnsmor? Håper ikke du må spise de ordene senere, det måtte jeg;)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Så bra da =) Ting kan nok endre seg - både mht søvn og sjausi. Du får håpe det varer. Her dukket ikke sjalusien opp før minsten var ca 7 mnd.
~Fanta~ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Kos deg mamma25, med tor flotte gutter. Og nyt babytiden mens den er her;o)) Men du........Det ordtaket trer nok i kraft hos deg og om ca 1 års tid....;o)) Hilsen en som også har to (ti) herlige gutter;o))
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 ja det sa jeg i førsten også :-P er ikke før de siste mnd at sjalusien har dukket opp, og nå er minsta 1 år
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Jo klart ting kan forandre seg, men hvorfor bekymre seg over ting som KAN skje? hehe nei det gidder jeg ikke ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå