UnePune äntligen hemma! Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har holdt på i noen dager med bleieavvenning, og i dag har han for første gang sagt ifra selv når han må på do =) Vi var også ute å gikk tur i 2timer(han hadde da på bleie, men den var tørr!) og han var flink og holdt i vogna hele tida! Også var han kjempeflink og hjalp meg å handle i stad - får gå med egen liten vogn, og det er toppers! Han begynner å bli så stor =) Og så god =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå