LilleFrøkenL Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg mistet en uke før jul..trodde da jeg var i uke 6,men jm mente jeg kunne være mindre på vei..tok en blodprøve og målte hcg,den var da på 3300,2 dager etter hadde den sunket til 2700..så da hadde jeg jo mistet. men jeg lurer på hvor lenge jeg skal blø??har nå småblødd siden uka før jul..er d normalt?testene slår enda ut,men det vet jeg er normalt..men hvor lenge er det normalt å ha blødninger?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Litt lenger enn en vanlig mens er normalt. Dette var jo drøyt lenge. Ville tatt det til legen jeg. Kanskje du har en cyste eller noe annet som gjør at du blør litt ekstra? greit å være sikker da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå