Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 det klikker vel snart for meg:D ha ha ha har så lyst på baby i magen! er bare 3 uker siden jeg sluttet på pillen:( vil ha baby nå!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hehe, for 1 år siden var jeg der du er nå Men jeg fikk baby i magen til slutt, og nå vil jeg helst ha henne uuuuuuut
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 ha ha:) er heeeeelt rått!
*shehasmyheart* Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner meg igjen i det ja:) Vi prøver her også Lykke til!!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Tenk deg da å være verpesjuk,men å ikke skulle ha baby på 2-3 år!!! *vræææl*
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2008 vi skulle og vente i 2 år,men så ble gubben og verpesjuk og da ble vi enige om at det var den beste julegaven vår,vi bestemte oss nemlig på julaften at vi skulle ha en til:) jeg kjenner at magen vokser allerede!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Må innrømme at jeg er bittelitt misunnelig her nå ;P
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2008 hvorfor skal dere vente så lenge? gubben sa at vi måtte vente siden jeg har akkurat begynt i ny jobb og vi må ha større plass å bo,men det kan vi jo få når jeg er på tjukka og:) ha ha ha:) du må bare hjernevaske han!ha ha:)
sol2002 Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner til det ja, jeg er helt dårlig føler alle rundt meg skal ha, Bare på avdelinge som vesla går i er der 3 mødre som er gravide og 2 som fikk i fjor, dvs 5 av 20 mødre + kjenner 9 andre som skal ha. Kjenner det kribler bare med tanke på et lite barn igjen, Men der er et stort Men her, han vil ikke ha flere enn hun ene som vi har og hun er 5, snart 6 år, Hjelp, snufs
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Junior er bare 14 mnd,så vil kose meg litt mer med han mens han er liten.. Pluss at jeg vil han skal kunne snakke litt mer og være litt større.. Pluss at vi har et lite ønske om å gjøre ferdig 2.etg før vi får en til, slik at vi har 3 soverom.. Men spørs om vi oppnår det innen vi prøver på en til da..
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 uff...han ombestemmer seg sikkert han og en dag.gubben min skulle heller ikke i verden ha flere enn 1,så jeg kastet alle klær,og sa at det er ikke vist å ha siden vi ikke skal ha flere:D tror han begynte å tenke da...... men endelig er det i boks og jeg er så verpesjuk at det er grusomt!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2008 ok,skjønner:) vi har bare 2 soverom (bor i blokk),så vi må ha større og.Tulla her prater nesten "rent" og blir 2 i feb,så vi får to litt tette da.og tror hun har godt av å ikke være alene,hun er blitt litt eiesyk:)
sol2002 Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 Her i huset, er det ikke blitt kastet noen ting, det ligger pent innpakket på loftet, Han klarer liksom ikke å komme med noen god grunn heller synes jeg, det er liksom han er arbeidsnarkoman ferdig med det, og da må jeg liksom forstå det og se det ifra hans side får jeg beskjed om, men hva med meg da, han jobbet jo akkurat likt da vi fikk jenta vår, så jeg vet jo hvordan det er og blir ikke skremt av den grunn. Men vil liksom ikke masse heller for da blir enn bare sur og det går enda lenger tid før en evt ombestemmers seg.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2008 vi flyttet til ny leil og der er det ikke bodplass i forhold til hva vi hadde før,så da måtte vi kvitte oss med mye unødige ting.siden han var bestemt på ikke flere barn,så gav jeg dem vekk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå