Gå til innhold

Dere med flere pp`er...

Ønskenurk i magen-har født:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fort oppe i vår 10pp her nå fant jeg ut...5. pp etter en SA. Noen som har hatt en SA eller MA og snakket med legen sin om hvor lenge man skal vente etter dette før man tar det opp...føler at måned for måned går nå...tatt EL- test de to siste pp`ene og....

Vet man at man er fruktbar, begge to; når man har vært gravid en gang, eller kan det fortsatt være noe???

Masse tanker som surrer her nå...TR kom akkurat nå...IGJEN!!!!!

( vet det er mange som har mange flere pp`er enn oss, så bør vel ikke klage, men håper å få noen erfaringer her:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen sliter mer enn andre med å bli gravid igjen etter en ma eller en sa .dette er nok individuelt. selv ble vi gravid 1 pp etter sa.,( hatt 4 sa), og legen anbefalte med en vanlig menstrasjon først. håper den sitter for dere snart:-)

Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger, og begge ganger ble jeg gravid i 1 pp..Nå ser det ut som det tar lengre tid, selv om jeg el-tester hver mnd, denne mnd er jeg begynt å tempe i tillegg. Tenkte hvis TR kommer nå bestiller jeg en time hos legen min for å høre om jeg kunne fått en henvisning til ul for å se at alt er bra etter MA. Min MA var litt spesiell, ble oppdaget på ordinær ul i uke 19, og fosteret hadde vært dødt i ca 5 uker. Hvis jeg ikke får det, bestiller jeg meg en time på volvat..Det er jo helt normalt å prøve noen mnd, men kjenner for min del at jeg må vite at alt er ok nå etter hvert. Hadde ul rett etter fosteret var kommet ut og alt så ok ut da, men kan kanskje være godt med en sjekk igjen..

Jeg tenker at det skader ikke å ta seg en tur til lege hvis du er usikker.

Skrevet

Takk for svar, og i like måte:-) Føler det håpløst når jeg har vært gravid, men bekymrer meg likevel om vi kan...jaja, før smøre oss med enda litt tålmodighet:-)

Skrevet

Jeg er i 18.pp. Har brukt El-test hver gang og funnet akkurat når den har vært hver gang. Mannen min har sjekket "guttene" sine, de er perfekt, MEN ingen barn enda. Hatt 2 SA. Tror det kan være noe selvom man blir gravid, så jeg skal i allefall få sjekket det ut! Lykke til!!!!!

Skrevet

Takk for svar aug- mamma:-) Vet jeg ikke burde tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn gjort, hehe. Er vel litt der jeg også, at vi kunne bare sjekke at alt er ok. Men får prøve ett par mnd til hvertfall....håpe det klaffer for alle oss som venter:-)

Skrevet

Ja, det skjønner jeg...når man kommer opp i ett visst antall pp`er er det greit å sjekke det ut, ikke minst for seg selv, slipper man å lure. Men alle sier jo det er helt vanlig å prøve hvertfall ett år....

Vi får krysse fingrene for oss selv:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...