Gå til innhold

tryne......... og alexandr06......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... koss går da med deg då????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her det mye nytt egentlig. Er ikke gravid men jeg satser på å bli snart. jeg har nå tatt fatt i saker å ting. Siden vi ikke har råd til privat prøverør for øyeblikket, så har jeg bestemmt meg for å gjøre andre saker å ting. jeg har nå startet med en spesiell diett. Skal ikke ha melk, hvetemel, ikke rødt kjøtt, snop, sukker, koffein og salt. jeg skal drikke mye vann og spise mye frukt og grønnt. I tillegg har jeg nå bestillt noe som heter wheat grass, det er visst flere med samme feil som meg som har klart å fått senken litt av FSH verdien sin med den. jeg hadde utenom dette funnet en urt som var bevist å hjelpe, problemet er at jeg får den ikke inn i norge. ellers tar jeg en hau med vitaminer og mineral som skal være med å hjelpe til. Skal også prøve å stresse ned hverdagen min

jeg har lenge gått til privat lege nå pga den tidligere legen min ikke kan en dritt å har gjort mye feil. Siden det er så dyrt så sendte jeg bare en mail til henne å hørte om jeg kunne få komme å teste uanmelt stoffskiftet mitt. Det koster ikke så mye da. Å det kunne jeg gjøre. Så på onsdag så skal jeg ta disse blodprøvene, er spennt på hvordan de er, har ikke testet på 4 mnd. Sa også til henen at jeg ønsket veldig gjerne å få starte på levaxin om ikke disse var som de skulle, så da gjenstår det bare å se om jeg får lov til det da. har IKKE lyst til å miste om jeg skulle klare å bli gravid igjen, det er SISTE sort.

hvordan går det med deg da?

Skrevet

glemmte å si at jeg hadde EL for 2 dager siden, skal til akupunktur neste uke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...