Liaes Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har ta katter, ei som er lita og dilter veldig, og ei som er 1 1/2 år, som er skikkelig "pappa-dalt" og det er bare samboeren min som er bra nokk om hun vil ha kos. Til vanlig ser hun bare på meg når jeg kommer med mat! Men idag har hun vært helt rar! Hun har oversett samboeren min helt, og bare har villet ha kos av meg, og har ligget og sove med meg, helst oppå meg! Dette er merklig.. Andre som har rare katter fortiden??
ønske:) Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Er du gravid eller....?? Dyr er rare...de forstår mer enn vi tror..Det er veldig godt for hjertet vårt å ha en katt som sover på magen...Så nyt det så lenge den vil det!! Hadde en katt som døde for noen år siden...den ble 12 år..den forstod mye vi ikke kunne forstå..
Liaes Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Har ikm på onsdag, så jeg vet ikke ennå! Bare så merkelig at hun plutselig vil kose,når hun ikke ser på meg en gang! håper jeg er gravid da;)
Liaes Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Dytter denne litt jeg:) Er det slik at katter kan merke om en er gravid el noe sånt?
scania!2åring og lastebilspire Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 dette er helt sant.katter og andre dyr kan merke ting vi mennesker ikke merker. da jeg var gravid med lillegutt var katten veldig påpasselig med kosen.like etter at jeg hadde begynt å kjenne liv for første gang lå jeg på ryggen i sengen, hadde drukket et stort glass kaldt vann og håpet å kjenne noe.'hadde liksom kjent det et par ganger,men ikke den dagen,så jeg var litt engstelig. da kom katten, hoppet opp på brystet mitt og kikket meg rett i ansiktet.slik sto den en stund før den begynte å tråkke meg på magen.sto liksom å stampet med forpotene. slik sto den helt til jeg kjente babyen,da la den seg ned på magen og sovnet:-) lykke til liaes,håper katten bringer lykke:-)
*tornerose* Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Hehe så snålt :-) Ja jeg trok nok katter "enser" mer enn vi aner :-D Skal bli spennende å se om vår lille pus begynner å oppføre sg annerledes denne prøveperioden... hihi :-) Håper du er gravid da, hadde vi i alle fall fått bekreftet at katter "enser" slike ting :-) Masse lykke til :-)
ønske:) Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Ja,det er sant..katter og andre dyr merker om en er gravid!! Hesten vår hjemme ville bare lukte og snuse på magen min,hele tiden mens eg var gravid..og den forstod det før andre fikk vite noe..Hunden vår er veldig hoppete på oss..den blir så glad når vi kommer hjem...å den dytter potene langt inni magen...Men da jeg ble gravid...sluttet den å hoppe på meg...men alle andre fikk kjenne potene i magen!! Lykke til!!! Dyrene er kloke::
Liaes Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 Ojojoj....!Tror nesten jeg må teste i morgen jeg! Ble litt oppgiret over dette jeg nå Søsteren min ringte for litt siden og sa det er "rottens år" i år, å vi er begge født i rottens år, så håper det blir spire på oss da:) Takk for alle lykkeønskninger:)
*Drømmer Skrevet 15. januar 2008 #9 Skrevet 15. januar 2008 Et vennepar av oss har to hunder, og en dag da de hadde besøk av et felles vennepar av oss, kom den ene bare opp i fanget på dama.. Ville bare snuse og greier.. Det viste seg at hun var gravid De viste det selv, men hadde ikke fortalt det til andre enn nærmeste fam... Han som eide hunden måtte jo spørre da, og det var da de fortalte det Nå er lillemor kommet til verden Har to katter selv, så får se da, i april når vi blir prøvere igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå