Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har gått til gravid yoga hos Centrum Yoga, som ligger like ved blitzhuset. Hun som driver der er kjempeflink og har selv født 2 ganger og vet hva en fødsel innebærer. Føler meg så trygg og avslappet i forhold til den kommende fødselen. Man lærer å kjenne kroppen sin og finne en indre ro som kan gjøre deg klar til å ta imot smerte med trygghet og avspenning. Dere som har tid til det bør absolutt prøve det!! Ikke noe hard trening for slitne store kropper og man bare slapper av og koser seg!!
VeslePhreaken Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 var inne på hjemmesiden å tittet litt..er det starter nytt kurs på fredag.. men fant ingen pris? mulig det er jeg som er blind på begge øynene Men vet du pris på hele kurset?
15.mai :) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja hun begynner med nytt kurs til uka tror jeg. Er ikke sikker på prisen, siden jeg hadde privattimer med henne før hun fikk igang dette tilbudet.
VeslePhreaken Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Det er ikke for sent da, og starte i uke 31? det er jo åtte kurs.. Synd å betale for et helt kurs, også føder man før man har gått ferdig..
15.mai :) Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 er ikke helt sikker på når det er best å begynne, jeg begynte veldig tidlig. men skulle gjerne hatt de timene mere tett innpå fødselen, så man har det friskt i minnet. (men man vet jo aldri, man kan jo sikkert føde før også). Men du kan sikkert ringe henne og høre hva hun anbefaler. Eller så kan man sikkert høre litt rundt og sjekke om det går an å ta enkelttimer, så man slipper å betale for et langt kurs, men man får likevel mye innbblikk i metoden etter bare et par ganger, så kan man gjøre øvelsene hjemme de dagene imellom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå