Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er det normalt med blødninger mellom mensen? Slimete blødning....kan det være noe galt?
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #3 Skrevet 15. januar 2008 Er ikke gravid,så det kan det ikke være... Er jo bare 10 dager siden siste mensen. Minner litt om slimproppen(var vell det,det heter?) men er jo som sagt ikke gravid,så det kan det heller ikke være... Går det ann å blø i forbindelse med eggløsning? Hmmm,sjønner ikke hva dette kan være,hadde også sinnsykt ondt nedert i magen i går og i morgest. Er ikke noe jeg vill krangle om dette,siden jeg har lagt det kranglesiden,vill bare være anonym
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #4 Skrevet 15. januar 2008 Eggløsning, kjære deg. Det kan innimellom forårsake slik mellomblødning.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2008 #5 Skrevet 15. januar 2008 Mange som sliter med småblødninger mellom mens syklusene, behøver ikke være noe.. hvis det ikke går over, så kan du jo ta kontakt med legen, men regner med det går over.. sjekk igjen neste syklus. Du kan også ha endometriose..
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2008 #6 Skrevet 16. januar 2008 Tusen takk for svar,visste ikke att det er normalt med mellomblødninger,siden jeg aldri har hatt det før. Men nå ble jeg beroliget Men hva er endometriose????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå