Gjest Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Har bare voksipose.. Men det blir så trangt for lillemann med den i vogna, får liksom ikke bevega seg så veldig. Og syns den er tungvinn og knyte for hver gang.. Og er ikke hull i den til selene i vogna. Så lurte jeg på sånn lammeskinnspose.. Er de ordentlig varme? trenger jeg bare den da liksom? De ser så enkle ut, ikke så posete og klossete ut heller!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Han er 10mndr og sitter i sportsvogn hvis det har noe og si
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Poden her ligger i lammeskinnsposen jeg hadde da jeg var lita. Han er 16 mnd nå og 83 cm lang og bruker den fortsatt. Både når vi er ute på tur og han sitter og i barnehagen når han skal sove. Posen er kjempevarm og fin, han har stort sett bare ull undertøy på seg, lue og votter, også en ullgenser over ullundertøyet nå når han begynner å bli såpass lang at han ikke kommer helt nedi lenger. Bruker et strikket teppe over jeg da, mest for at det skal se litt penere ut. Har arvet en voksi pose, men den har jeg enda ikke vurdert å prøve en gang. Er så fornøyd med lammeskinnsposen.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Det høres bra ut! Tror jeg får dra og kjøpe en sånn en da!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Ja er jo en vurderingssak selvfølgelig, men jeg er veldig glad i min og vil nok bruke den på nestemann og. Herregud, den er snart 30 år gammel og i tipp topp stand. Jeg brukte den visstnok i pulk til jeg var 2 år gammel. Den vi har har ekstra lang ryggdel sånn at jeg hadde skinn i ryggen og posen over beina. Også ytterklær på overkroppen da. Kjempe greit.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Tar du godt vare på den og passer på at den holder seg tørr osv. eller blir tørket ordentlig om den blir bløt. Så har du en pose som kan gå i arv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå