Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har måttet gi tapt å amme min 6mnd gamle sønn mere i dag. Etter 2mnd kamp med produksjonen har jeg nå fått en så hissig candidainfeksjon at jeg ikke lenger klarer å amme(vesker og blør/sprekker). To forskjellige leger har sagt at jeg må gi meg nå.

Er så trist så trist, ville så gjerne amme han lenge lenge!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessuten klarer han ikke sove uten Vallergan, og han hadde kolikk som dro ut helt til 5mnd. Og så har han lagt på seg 1,1kg siste mnd som er altfor mye og har fått beskjed om å begrense spisingen hans. Også må vi til ul pga hodeomkretsen hans vokser for fort..

Føler meg så mislykka!!

Skrevet

Snakk med helsestasjonen om de har en psykolog tilknyttet seg.

Det har helsestasjonen vi går på, og den psykologen har hjulpet meg masse etter at jeg høyst ufrivillig måtte gi opp ammingen!

Vet akkurat hvor trist du føler deg. Jeg gråt i flere uker (mange ganger for dagen) før jeg fikk hjelp!

Skrevet

Forresten ... hvis du trenger noen å snakke litt med som vet hva du går igjennom er det bare å sende meg en PM. Er ikke psykolog eller noe i nærheten engang, men det kan jo være godt bare å få delt tankene sine med noen som vet hva en går igjennom...

Stor trøsteklem til deg!

Skrevet

Skjønner at du føler det sånn ,men det er jo ikke din skyld og babyen din har det nok veldig bra uansett skal du se. Kjøpte litt mme selv i dag og skjemtes nesten litt selv. Det er jo sånn press med den amminga. Går heldigvis greit her enda, men man vet jo aldri. Du kan jo trøste deg med at han har fått i seg masse mm fram til nå. Håper alt går bra på ul. Det gjør det nok. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk! Tror det tar tid å komme over dette ja.. Uff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...