Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 I dag hadde vi helstekt kalkunfilet med ris, grønnsaksblanding og saus. I morgen vet jeg ikke enda hva vi skal ha..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 http://www.matprat.no/oppskrift.aspx?artid=7445 Dette var superenkelt og kjempegodt, brukte karbonadedeig istedenfor kjøttdeig! (litt sunnere)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 kjøp bergens fiskesuppe,ekstra reker,krepsehaler,gulerøtter,purre,laks og torsk.Del opp i biter og kok det sammen,men fisken,reker og krepsehaler har du i 5-10 min før du serverer.Ha med ferske rundstykker.er kjempe godt:)
MrsDior & baby-Dior Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 wok den ene dagen og joika den andre=)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Gubben og snupp skal ha marinerte koteletter med hvitløksbrød, oppkuttet tomat, agurk og sukkererter + dip. Jeg (som jobber i morgen kveld) må vel nøye meg med lunchkaka fra Meny ;o)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 i dag tok vi den lettvinte maten. pata de parma slik ferdigpose. i morgen blir det bedre, vi lager kylling wok. gleder meg allerede.
~~DoraDora~~ Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 I DAG : Biff, gratinerte poteter, stekt paprika, stekt sølvløk og stekt champignoner. Peppersaus I MORGEN : Stekt fiskepudding, poteter, raspa gullerøtter og lettrømme til. ONSDAG : Kylling, ris, karrisaus og salat TORSDAG : Komler med tilbehør FREDAG : Fiskegrateng, poteter, erter, gullerøtter LØRDAG : Hjemmelaga pizzahorn og salat SØNDAG : Koteletter, bakt potet, bearnice saus og salat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå